Monday, August 22, 2011

αλλαγή πισί, αναγκαστική μεταφορά αρχείων. κοιτάω φωτογραφίες... όμορφα τακτοποιημένες σε φακέλους με ημερομηνία και αφορμή ή τόπο. ανοίγω το έντεκα. βλέπω το φάκελο "20110222-Επιστροφή παππού από νοσοκομείο". πέρασαν κιόλας έξι μήνες. ψάχνω το φάκελο με τις φωτογραφίες από τότε που τρυπώσαμε κρυφά στο νοσοκομείο για να δεις το μωρό και το Παύλο. πουθενά. ψάχνω τις άλλες από την τελευταία φορά που ήρθες σπίτι. ούτε αυτές μπορώ να βρω. μάλλον θες να σε θυμάμαι όπως ήσουν πριν αρρωστήσεις.

δεν έρχομαι συχνά στο νεκροταφείο. δεν μπορώ να βλέπω τη μαμά να κλαίει καθώς σκουπίζει τη φωτογραφία σου. θα μπορούσα φυσικά να έρθω μόνη μου αλλά τότε θα είναι σα να συμφωνώ μαζί σου πως πέθανες.

4 comments:

Anonymous said...

6 χρόνια από τότε που έχασα το δικό μου μπαμπά.... κάποια στιγμή το νεκροταφείο θα είναι παρέα και ψευδαίσθηση.... το μικρό μου γιο με το όνομα του δεν τον γνώρισε ποτέ... και δυστυχώς η απώλεια είναι πάντα απώλεια ... απλά γλυκαίνει ο πόνος ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων....

Οι άνθρωποι μας όμως ζουν πάντα μέσα μας για όσο καιρό θέλουμε εμείς και δεν χρειάζονται ούτε καν φωτογραφίες...

Φιλιά κι ας μη σε ξέρω...

Υ.Γ Πες τίποτα και για τα κουκουβαγιόπαιδα... μας λείπουν

Κατερίνα

ria said...

όχι δεν πέθανε, απλά αποφάσισε να ξεκουράσει το σώμα του. η ψυχή του θα είναι πάντα κοντά σου...

patsiouri said...

Φιλιά πολλά οικογενειάκι....

mamma said...

@Κατερίνα

Τα κουκουβάκια είναι καλά και μεγαλώνουν... τα κατορθώματά τους πολλά (το φαντάζεσαι), ο Παύλος πάει Α' και το μωρό βαπτίστηκε Παναγιώτης.

Φιλιά κι από μένα (ο πόνος έρχεται ξαφνικά αλλά τον διώχνω, δεν είμαι ακόμα έτοιμη)


@ ria

Θα ήθελα να μπορούσα να το δω έτσι, πριν πεθάνει ο μπαμπάς μου έτσι το έβλεπα, τώρα που δεν τον έχω κοντά μου είναι μεγάλη η απώλεια σε καθημερινή βάση για να το φιλοσοφίσω. Προσπαθώ απλά να μην το σκέφτομαι, κάνω χίλιες δουλειές για να μην έχω ούτε λεπτό άδειο και γενικά πορεύομαι όσο καλύτερα μπορώ.


@ patsiouri

Πατσιουράκι μου, πού είσαι; χάθηκες εντελώς. Είσαι καλά;
Σου στέλνω άπειρα φιλιά κι εγώ και το ξανθό αγόρι.